Actifit - Kurumsal Wellbeing Hizmetleri

Wellbeing ve Yeni Alışkanlıklar

01

Alışkanlık edinmek hiç bu kadar kolay olmamıştı!

Nüfusun bugün sadece %3’ü değişime ve kendisi için yeni alışkanlıklar başlatmaya açık. Geri kalan ilk %20 ilgili ve farkında ancak henüz aksiyon almaya hazır değil. Sonraki %20 ilgili ancak henüz değişime ihtiyaç duyacak farkındalıkta değil. Geri kalan kısım ise ne ilgili ne de farkında. Hedefimiz bu dikeyin tepesinde değişime açık alana doğru hep birlikte ilerlemek. Nasıl? Kişisel esenlik değerlerinin günlük ölçüm ve raporları ile farkındalık kazanıp wellbeing içerikleri ve merak uyandıran bildirimlerle ilgiyi yaratarak.

Küçük adımlı kolay okunur iyi yaşam içeriklerine ulaşın

Wellbeing’in 8 alt başlığı ile ilgili yazılı sesli ve görüntülü içeriklerle bütünsel esenlik konusunda farkındalık yaratın. Kişiselleştirilmiş içerikler ile çalışanlarınızı daha iyi bir yaşam için küçük adımlar atmaya teşvik edin.

02

Ölçüm ve raporlama ile esenliğe bir başlangıç noktası sunun

Peter Drucker’ın efsanevi sözü burada da karşımıza çıkıyor: Ölçemiyorsan unut gitsin! Çalışanların fiziksel ve duygusal dikeylerindeki sağlık durumlarını günlük gözlemlemelerini sağlayan ölçüm ve rapor ekranlarımızla genel sağlık durumlarını görselleştirin ve onlar için bu kalemleri yönetilebilir hale getirin. Buradan yola çıkarak her bir çalışana veriye dayalı kişiselleştirilmiş öneriler ipuçları ve kaynaklarla olumlu yaşam tarzı değişiklikleri hakkında bilgiler sunun.

03

Anketlerle farkındalık yaratın!

8 wellbeing başlığında sunduğumuz anketlerle çalışanların wellbeing ile ilgili farkındalıklarını arttırın.

Anlık bildirimlerle alışkanlıkları tetikleyin

Bütçe dönemi mi? Denetim mi var? Dönemin getirdiği ihtiyaçlara yönelik hazır bildirim setlerini kullanarak çalışanlarınıza çözümler sunun.

Sonuçlarımız

  • “Çalışanların %20’si ‘sağlıklı beslenme konusunda farkındalık oluşması’ sonucunu deneyimlediklerini ifade etmişlerdir. Pandemi sürecinden sonra bazı paydaşlar için yürüyüş yapmak alışkanlık haline gelmiştir bazı paydaşlar için de yürüyüş için zaman bulamasalar bile karantina döneminden sonra ofise dönünce de adımlarını saymaya devam etmişlerdir. Yapılan SROI Analizi göstermektedir ki Wellbees kullanıcıları sağlıklı yaşam biçimi tercihleri yapmıştır. Sonuçlar/değişimler şirket için orta ve uzun vadede daha yüksek verimlilik ve iş tatmini açılarından umut vaat etmektedir. “
  • Wellbees Sosyal Etki Raporu Eylül 2020.
  • Sosyal Etki Raporumuz’un (SROI) tamamını incelemek için bizimle irtibata geçin.

Değişim yaratmaya hazır mısınız?

Actifit ile bugün çalışanlarınızın potansiyelini ortaya çıkarın.

Demo Al
Size daha iyi hizmet verebilmek adına internet sitemizde çerezler kullanılmaktadır. İnternet sitesinde kalmayı sürdürerek bu çerezlere izin vermektesiniz. Çerez Politikası ANLADIM